Edabrbr Şimdi odayı süsleyen bayanla konustum sanırım boş standart odayıda süslemeye başlamışlar fiyat o yüzden artmış kızlar
MgeTimurhan Edabrbr bizim 36 haftalik evet standart odada oda suslemesi var, lohusa serbeti , 7 adet fotograf, fon ve makyaj diye hatirliyorum
Nuuurrr Edabrbr 33+4 cnm ya pohaca filan görmedim şerbet süsleme kapı süsü top çikolata gibi bişeyi vardı kağıdı var elimde atayım isterseniz
Edabrbr Nuuurrr olur canm neler varmış bi bakalm bizde, merak ediyorum eğer süsleme falan varsa boş oda daha mantıklı geldi
Nuuurrr MgeTimurhan kişiye göre mi fiyat çıkarıyor bunlar ya garipmiş daha bi 2 hafta olmadı arkdaşım vip pakette 4800 e doğum yaptı
MgeTimurhan Nuuurrr belki bir indirimi vardir bilemiyorum ki memur indirimi saglikci indirimi gibi 🤷♀️
1anne2bebek Edabrbr Merhaba doğum ücretini sordunuz mu acaba. Bend e özgüç altun a gidiyorum ocak gibi de ben doğum yapacağım İnşalla h
1anne2bebek Edabrbr epey zamlanmış fiyatlar 🙄 teşekkür ederim şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum sizede 💗