Cookiee valla canım ilk başta bende instegram, Trendyol ve çikolatacılardan yaptırırım diye düşünmüştüm ama bu devirde herşey gereğinden fazla fiyat veriyor. Eşim istemeye geleceği zaman mabelin çikolatalarını alıp bir yerde de baskısını yaptırıp kendi hazırlayıp getirmişti. Bende şimdi öyle yapacağım çikolataları kendim alıp kendim baskısını yapacağım. Kutusunu da ya toptancılar gibi bir yerden alırım ya da istemede ki kutumu ve ya tepsimi kullanırım 😅 her türlü anısını olacak hiç değilse kendi elim de değmiş olsun dedik. Tabi tavsiye. Ama illa sipariş vereceğim dersen de direk çikolatacıda yaptır en temizi