Ben ilk başta yaptırayım dedim sonra kendim hazırlamaya karar verdim. Mermer ayaklı bi servislik aldım nişanım içinde aynı sayfadan mermer tepsi yaptırmıştım çok memnun kaldım. Çikolata alıp süslicem direkt sade şık bir şey olsun diye. Yoksa diğer türlü aynı şeye herkes çok çok farklı uçuk fiyatlar veriyor ve geldi mi gelicek mi sıkıntıda yaşamak istemiyorum. Bu arada çikolata deposu da fiyat konusunda pek güven vermedi reklamı çıkmıştı 100 çikolata 215 TL gibi mesaj attım 120 adet rica ettim olmicağını söyleyip 150 çikolata için 400 üstü bi fiyat istedi hemen anlayamadım.