Ay-mom mervee19_ rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok sevindim senin adına inşallah benimde vardır🫶🏼
mervee19_ Ay-mom aminn inşallah dualarımız sizinle rabbim hakkınızda hayırlısı neyse onu versin inşallah 🥰
bebisim09_09 Benimde ilk testim böyle soluk çıkmıştı acile gitmene gerek yok bir tane test daha al ve sabah ilk idrarın ile testi tekrar yap çift çizgi daha net olacak hayırlı olsun ♥️
Ay-mom bebisim09_09 test var evde ama daha önceleri kimyasal geçirdiğim için değeri takip etmem lazım 🥺
Ay-mom Hzldln canım çok teşekkür ederim♥️ inşallah sende vaktimde güzelce bebeğini kıcağına alırsın rabbim kolaylaştırsın inşallah ❣️
minikmucizeemaak Ay-mom bende şuan kimyasal geçiyprmuşum 2 gün önce 23.3 ken bugğn 16.57 ue düştü adet olmayı bekliyorum haberş alınca bana da anlatıp umut olur musunuz ? İnşAllah gebesinizdşr ve benişinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️
Melike_nur53 Ay-mom hayırlı olsun canım vallahi şu görüntüye can verilir 🥰 okadar değerli ve kıymetli ki
Susamtohumununannesi Ay-mom karnım ağrıyor gebelik şüphesi var falan derseniz alıyorlar biraz ağrınız varmış gibi rol yapın ya da özel hastaneye gidin 120 tl gbi bir ücretle yapıyorlar 2 saate sonuç çıkıyor