Ay-mom Acilde gebelik testi için kan alıyorlarmı çok heyecanlıyım elim ayağım titriyor resmen mutluluktan ağlıyorum 🥹
nurellmas7 Ay-mom maşallah canım benim rabbim sağlıklı bir gebelik geçirmeni nasip etsin :)) bana da dua eder misin aşılamamın 7. günü bugün
Ay-mom elzem62 çok teşekkür ederim burada tanımadığım herkesten benim için sevinmeniz o kadar özelki♥️ İnşallah vardır eğer varsa yaptığım herşeyi anlatacağım ❣️
Ay-mom nurellmas7 canım benim çok teşekkür ederim rabbim hayırlı haberini almayı nasip eder inşallah bebeğinin haberini al ve çok mutlu ol❣️
Hzldln Ay-mom Gözün aydın canım daha çok minik bebeğin 🥰 Bende supheleniyordum gidip özel hastanenin acilinde kan verdim sonuç çıkana kadar sabredemedim erken gebelik testi aldım yaptım senin gibi silik çıktı sonra sonucu almaya gidince hamile değilsin dediler hastanede Çok küçük olduğu için kanda değerlerim yukselmemisti 1 hafta bekledik tekrar hastaneye gittik kan verdik ve doktor gebesin dedi 🤲❤️
Ay-mom Hzldln rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️❣️ benimde iniallah değerim çıkar hastaneden mutlu ayrılırım♥️🙏🏻
mervee19_ Ay-mom yaa hayırlı olsun benimde ilk test yaptığımda böyleydi silik bı şekilde çıktı kan vermsitim değerim 68 çıktı daha csonra yükseldi çok şükür yeni olduğu için böyle çıkmıştır şuan keseyi falan gördük iki hafta sonra kalp atışlarını dinlicez inşallah
Ay-mom mervee19_ rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah çok sevindim senin adına inşallah benimde vardır🫶🏼
Aylinnida Ay-mom Hayırlı olsun canım var olarak gözüküyor 😊 belki kanda çıkmayabilir çok küçük belli ki 😊
Dlnalpr Ay-mom evet canım kan alıyorlar bende ilk yaptığımda çok silik çıkmıştı saat 5 gibi olduğu için acile gittim orda gebelik için kan vermek istiyorum dedim kan vermiştim
Hzldln Ay-mom Allah hiçbir kadının kucağını boş bırakmasın inşallah çok güzel haberler alırsın canım benim 🤲❤️ Minik bebeğini sağlıkla kucağına almak nasip olsun bizim son günlerimiz bekliyoruz dua ederseniz sevirinirim çok ağrılarım var çok zorlanıyorum şuan
symozdag Ay-mom hayırlı olsun, bende de böyle çıkmıştı gidip hemen acilde kan verdim 2 saat sonra çıkmıştı sonuç ama çok düşüktü değer, 2 gün sonra tekrar kan vermiştim normal bi şekilde yükselmişti değer
Ay-mom Hzldln canım çok teşekkür ederim♥️ inşallah sende vaktimde güzelce bebeğini kıcağına alırsın rabbim kolaylaştırsın inşallah ❣️