Hatice288 Bence gayet normal ben 20-21.haftalarda hissetmeye başlamıştım bazen hiç hissetmiyordum bazen çok az hissediyordum şuan 29.haftadayım gayet haraketli bence büydükçe daha çok hissediliyor haraketleri küçükken haraket etsede hissedemiyoruz heleki ayaktayken başka şeyle meşgulken şuan yürürken yatarken öyle bir haraket ediyorki yerimden sarsılıyorum ya da öyle hissediyorum bilmiyorum.