Hatice288 22+6 haftalığız hareketleri çok net şekilde kalp atışı gibi hissediyordum dün az şekilde hissettim . Bu gün hiç hareket yok normal mi boşuna mı endişeleniyorum sizce ? sizlerde de oldu mu ?
Fanus789par Hatice288 boşuna endişelenme bende öleydim 30 dan sonrada bu günlerini arıycaksın uyutmuyor artık 😂
Sunney Hatice288 o haftalarda kaç kere şüphelenip sağlık ocağına gitmişliğim var 🥹😅 arada miskinlik yapıp kıpırdamıyolar korkutuyolar bizi 🥹 benim yorgunken daha çok hareket ediyor sanki yeter artık otur anne der gibi geriliyor 😅
efemoms_ Hatice288 endişelenme canım uzan dinlen yan yat hissedersin o haftalarda biraz az oluyor hareketleri 2 3 haftaya kadar daha net hissedersin merak etme 🙂
Hatice288 Begonya28 Begonya28 Çalışıyorum yorgunluk var yanımda yok şuan çikolata falan artık eve gidince deneyeceğim
Cansu_7997 Hatice288 çok normal canım ben 30.haftama kadar bı gün hissettim birgün hissetmedim bende endişeleniyorum ama boşuna endişeleniyormusum 30 haftadan sonra seninkide düzene girer Merak etme 🤗❤️
Hatice288 Cansu_7997 Cansu_7997 20 . Hafta itibari ile devamlı hissediyordum oturunca bu gün hava onu da etkiledi o halde 😊😊
Hatice288 Sunney baba kalsa bende giderim beni tutuyorlar gitme gerek yok biraz otur gelir hareketleri diye bu gün çok korktum 😞
Nurr_22_22 Hatice288 rica ederim birde yediğiniz yemekleri takip edin benim kız ıspanak karnıbahar gibi şeyler yediğimde kıpırdamaz tatlı şeyler yediğimde dört döner içimde
bebisim09_09 17+4 olduk çok dikkat ediyorum bu son bir haftadır her yemek yememde harekete geçiyor hemen oğluşum şu an tabi tekme atmıyor ama yüzen bir balık gibi sağdan sola gidiyor 💙
Hatice288 bebisim09_09 ben 20 de hissettim o günden bu güne kadar hiç sıkıntı yapmıyordu bı kalp atışı gibi geliyordu bu gün yok
bebisim09_09 Hatice288 erkekler kızlara göre daha tembel olurmuş annem öyle söyler endişe etme bence 💙♥️