Bebekyyyy beklediğim bir durum değildi dediğinize göre korunurken olmuş canım anladığım kadarıyla ama hemen de olmamış yine nerdeyse 1 yıl olmuş Rabbim nasip ettiyse vardır bir bildiği bi kalp atışını duy,bebişini gör eminim alışacaksın bu duruma ve çok iyi bir anne olacaksın insaAllah 🤍