Hatice145 Necati hancerliogullarina aldık en son çok tatlı sempatik bir doktordu çok memnun kaldım ve ilgiliydi bundan sonra ona gitmeyi düşünüyorum keşke dogumumada o girse Gamze Yılmaz beğenmedim ben gramini sormuştum bir kere ben gramina bakmıyorum dedi hiç bilgi vermedi bana sinir olmustum