Hatice145 normal yaptım aşırı iyi davrandı perine masajı yaptı duşa soktular üşüdüm diye üstümü örttü sakinleşmem için okyanus dalga sesi açtı bebeğimle ten teması yaptı gelip doğumdan sonra bebeği olmayanlara dua etmem için benimle konuştu bebeğimin adını dahi sordu hep kızım diye hitap etti bebeğin kalp atışları düşüyor diye hassas bebek dye kendiside çok hassas davrandı 4 gözle bu doğumda da onu bekliyorum inşallah o olur