Nesli8181 Nazlimom bende 12 haftada öğrendim ve kiz dedi 22 haftaya kadar şuan 27 haftaligim doktor değiştirmek zorunda kaldım ve doktor erkek dedi kızım olacaktı detaylıca belli olcak
Didemlondra hayaldi22 Dun kontrol vardi doktorum tahminde bulundu 12+0 olduk haftaya carsamba tahmini dogrulayacam dedi 😊
cagla57 hayaldi22 katılıyorum bende aceleci davrandım 12de kız dedi alışveriş yapmaya başladım 18 deyiz erkek olduğunu öğrendik aldıklarımı hep kaldırdım şimdi erkek kıyafetleri alıyoruz ahaha
Htcsnmz03 Endiseliannecik 12+3 olduğumuzda %80 erkek dedi ama bakalım sonradan ne olacak size de tahminde bulunabilir bence 🥰