mavininhertonuu Kızlaarr var mı sancı bekleyen 🤭 bekleyince gelmiyor sanırım, sizde durumlar nasıl desteklemek için birşey yapıyo musunuz 37+5iz😻
sedaa12 mavininhertonuu 38+5 de sabırsızlıkla sancı bekliyorum ama yok sancı ne nişan ne su karnimda ağırlık olmasa hamile olduğumu unutacağım o derece normal. Hayırlısı ile gelse de sancimiz dogursak sağlıkla. 40 li haftalara kalmak istemiyorum .bebiş kg aldıkça doğum zorlaşır diye korkuyorum.
zeynep9898 mavininhertonuu 39+3 teyim yuruyus yapıyorum 1 saat gunde evdede oyle comelme felan ama tık yok😀
mavininhertonuu sedaa12 Hayırla sağlıkla kavuşalım inşallah bende 40ı geçirmek hiç istemiyorum gebeliğin en başından beri doktora da söyledim 40ı geçirmek istemiyorum diye o da yok artık sancını beklicez dedi ama ne kadar bekleyeceğimizi hesap edemedi galiba 😂
mavininhertonuu zeynep9898 o kadar yürüyüşe rağmen sen de doğuramadıysan ben ümidi tamamen keseyim sıfır yürüyüş 😂
zeynep9898 mavininhertonuu hayırlısı be canım😀valla beklemedeyız esım sabırsız sezeryan ol kurtul dıyo😀😀
Pera1esra Benimde dun gece nişanim geldi ama hic agrım sancım suyum falan yok cok iyi hissediyorum acaba ne zaman başlar doğum hic bilgim yok ilk gebeligim
zeynep9898 Derya5866 bende bişey yok şuanlık belkide vardır gecen persembe gittim bişey yoktur belkide açılmam vardır suan persembe yıne gıdecegım☺️
mavininhertonuu zeynep9898 Benimkide hadi hadi ne zaman doğurcan hadi artık çok durmadı mı diyip duruyo 😂😂😂