bsranur123 Kizlar bu ayda olmadi 😔 cok cok üzgünüm gercekten her ay tedaviler haplar igneler cok çok kötüyüm artik 🤲 bu ay da olmadi varmi kader ortaklarım🥺🥺
bsranur123 Pemberuya kuzum iki bucuk sene denedim y bi kere gebe kaldim ama kalp atimi yoktu direk kurtaja alindim kurtajdan beridir iste bir bucuk sene oldu maalesef her ay husran
Pemberuya bsranur123 hiç rahim filmi çekindin mi canm kürtaj sonrası? Bide bende 1 kürtaj oldum tekrar hamile kalamadım adet günüm itibaren 8 gün soğan suyu içtim Ekim’de Kasım’da hamile kaldım
Sureyya1 bsranur123 acaba histeroskopi olsanizda rahme cizik mi attirsaniz onu bi doktorunuza sorun bence
burcin-2202 Pemberuya bencede soğan suyu deneyin bende 2 defa onunla hamile kaldım tabi önce Allah’ın izni ile . İlki kalbi durdu düşürdüm . Şimdi Allah’ın izni ile 20+ 6 yız Umarım en koşa zamanda herkes iyi haberler alır .
Humannrle bsranur123 dün erken gebelik testi yaptım negatifti 17si adetim ki büyük ihtimal elendim bence olsaydı çıkardı çünkü
bsranur123 Humannrle hayırlısı olsun insllah minigin seninledir ümidini kesme belki tutunmustur kuzum 🤲
busragundogan3437 bsranur123 her cuma Meryem suresini oku okuyamiyorsan YouTube İshak danış Meryem süresi yaz onu dinle