@Safiyenurrr johnsons baby bebe yağı kullanıyodum, şimdi vazelin kullanıyorum, öyle düzenli kullanmadım da, kaşındıkca falan sürüyodum, 34 haftadayım, yeni yeni çatlayacakmış gibi izler görüyorum, ama tam çatlamadı daha, son haftaları da atlatırsak güzel olcak