Laika ben de çok büyük umutlarla aldım ya bio oili hani öyle deneyim 1 kutu da sonra alırım da demedim hatta yurtdışında yaşıyorum diye zula yapmıştım 8. Haftadan beri kullanıyorum şuan 29dayız sabah akşam kullandım ve son kutu şimdi bitmek üzere düşünün 😂😂😂😂 şimdi temelli Türkiye’ye dönücez lierac çok görüyorum onu denicem bi de 🥲