nur34_ Safiyenurrr valla 21 haftaligim simdiye kadar hicbisey kullanmadim almadim da ama vicudum catlamaya cok meilli buyuk ihtimalle catlicm
Didemesut Safiyenurrr zeytin yağı ve bioil kullandım bu çatlama hem genetik hemde karnının şekliyle alakalı bence tüm karnım komple çatladı
Dylann Safiyenurrr ben hindistan cevz yağı, kantaron yağı, tatlı badem yağı, hint yağı, zeytin yağı bebe yağı karıştrp kullanyorm 8 aydaym şuan bişey yok ama genel anlamda kilo da çok almadm
mutluanne3510 Bence genetik bir sey bu. Her vücut farklı. Lierac da sürdüm, Hindistan cevizi yağı da. Cok kilo da almadim. 39.haftam.toplam 12 kilo aldım. 8 aya kadar falan catlamamistim. Sonra bi anda çatladım. Nasil olduğunu bile anlamadim
Yesilerik aasenaktas çevremdeki hemen hemen herkes vazelin kullandığını söyledi bir sıkıntı yaşamadılar aslında ilk kez duydum ben de kullanıyorum çatlamadım henüz sadece iç bacaklarda biraz oldu oraya da sürmediğimden sanırım 31+2
aasenaktas Yesilerik daha uygun fiyatlı oluyor birde yağlı olduğu için sürümü filan rahat ama vazelini önermiyor kimse, daha uçucu kolay emilen gözenekleri tıkamayan kolay temizlenebilir ürünler öneriliyor
iremkarademiir Safiyenurrr ben bu gece 38. Haftama giriyorum hiç çatlamadım henüz son güne kadar bişey diyemem doğumdan iki gün önce harita gibi çatlayan arkadaşlarım oldu ama bence 2 şey var birincisi kesin su ikincisi ben sadece sıvı vazelin kullandım ama günde rahat 3 kez falan sürdüm geçen haftaya kadar çalışıyordum orada bile sürüyordum
Hhavvaa Safiyenurrr bende hindistan cevizi yağı kullanıyorum ama hiç catlamam yok henüz 30 haftaligim
Aysunackbs Safiyenurrr lierac krem kullanıyorum 20 haftalığız ama baya çatladım sanırım biraz genetikle alakalı
Lidia Safiyenurrr Bebek yağı sürüyorum genelde sadece duştan sonra gün içinde cildim kurumazsa aklıma gelmiyo ama çatlamak genetik sanırım bende olmadı 33. Haftadayım inşallah da çatlamadan doğum yaparım 🥲
xOzgee Safiyenurrr ne yapılırsa yapılsın bence illaki çatlıyor bende hem badem yağı hemde nemlendiri nivea sürdüm gün içinde sıklıkla ama yine de altlardan yanlardan ufak ufak çatlaklarım oluştu ne yazık ki ☺️🥲
Anneadayi3 Ben ilk hamileliğimde çatlamadım, bu ikinci hamileliğim ve bugün çok az da olsa çatladığımı gördüm ve dünyam başıma yıkıldı😢
Night Safiyenurrr Ben Mustela çatlak kremi ve Lierac kullandım 3 tane çatlağım var sadece oda alt tarafta gözükmüyor onun dışında hiç yok, doğum yaptım bu arada
Simseknur Liberal kullandım ve öncesinde de yoğun nemlendiricili kremlerden kullanıyordum . 39. Haftama kadar bişey yoktu . 40+6 da doğurdum 39 dan sonra sabah bi uyandım karnım bacak aralarım deli gibi çatlamıştı. Ve şimdi bebeğim 13 günlük zayıfladıkça daha belirgin oluyor çatlaklarım . Yapınızda varsa bence hiç birleşilse önüne geçemezsiniz
Esmaaoznn Safiyenurrr 23+3 ben hiç bir şey kullanmadım ama henüz çatlak yok acaba erken mi çatlak olması için