Safiyenurrr mustela kullanıyorum 36 haftadayım catlamadım. 4. bebegim. İlki ikiz. İkizlerde son 2 hafta göbek deliği etrafında ergen çatlağı gibi incecik beyaz çatlaklar oldu ama çok az. Doğurunca kayboldular gerginlik azalınca. Tek bebeklerde olmadı çok şükür. Krem kullanmak farkediyor. Son aylarda mustela çatlak yağını da kullanıyorum arada. Catlamamak sizin için önemliyse kullanın derim. Bu arada az kilo almak, bol hareket, suyu ihmal etmemek, spor yapmak da catlamamak için çok destek olur.