Selaaam 21+4 15 mayıs inşllah normal benimde 3. Bebeğim kız demişti 16. Haftada pazartrsi aytıntılı var tamamen kesinleştiği gibi inşallah alışverişi yapıcam.hareketlerini hissedebiliyorum bıda içimi rahatlatıyo.Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah❤