Benimde 15 mayıs tahmini doğum 21+4 haftalığız kızım olcak nasipse içerdenfe dışardanda sadece ben hissediyırum ama eşim elini koyduğunda hissedemiyor 😔 nerdeyse aynı gidiyoruz hanımlar ne aldınız şimdiye kadar ben bu ay beşiğini dolabını alıcam onun dışında nevresimini bornozunu hep aldım e bebekte zıbın indirimdeydi 10 tane aldım kısa uzun kol gibi çorap felan aldım erken değildir sanırım siz neler aldınızaklıma gelmeyen olursa fikşr almış olurum şimdiden başka neler alabilşrim diye