cansualisa Kulağım acıyor deyip duruyor suan ne yapabilirim müdaheleee olarak sağlık ocağına mı çocuk doktoruna mı götürsem sizce sizde var mı bir şikayet? Babasının kulağına damla damlatıyoruz o nu mu baz alıyor diyoruz ama bilemedim ya:(
Tugceemm cansualisa ağlayarak hergun dile getiriyorsa enfeksiyon olabilir canm bi doktora götürmekte fayda var
gokce66 cansualisa kulağında kızarıklık var mı? Eğer babasına özendiğini düşünüyorsanız (sanki ilaç sürecekmiş ve ağrısı geçecekmiş gbi kendi nemlendiricinizden kulak çevresine sürün) bir kaşık da calpol verip izleyin dikkatini falan dağıtın hala eli kulagindaysa gerçekten ağriyordur
1Gunes cansualisa yani böyle ilaç gibi su damlatip tepkisini ölcseniz belki babasını gördüğü için yapıyor olabilir 1 damla suyu kulaginin içine değil de dış kulağa sonra peçete ile tutup geçer şimdi deseniz
Aaaysee cansualisa babasının ilacını damlatıyormuş gibi yap kuzu öyleyse daha bir sey demez zaten ama devam ederse götür mutlaka
cansualisa gokce66 ay Allah korusun zaten epilepsi nöbetimiz var ocaktan beri görmüyoruz ateş en korktuğumuz şey direk havale geçiriyor
Nesecrkc cansualisa benim yiğenim de 4 yaşında o da iki haftadır hasta kreşe gidiyor hep hasta oluyor . Önce enfeksiyon dendi tüm ilaçları kullandık bitirdik sonra kulak ağrısı ateş . İltihap dendi . Yarın yine aynı şekilde ağrıdığı söylerse bi doktora götürürsünüz.
Dark cansualisa yeniyse belki babasını görüp etkilenmiş olabilir, gene bir sağlık ocağına götürün yarın baksınlar tabi
gokce66 cansualisa öyle bir rahatszligida varsa bu gece yanında yatır gözün üzerinde olsun kendine sknti etme çocuktur ağrır ağlar geçer iyileşir❤️😊