Hlmarslan Benimde gebeliğin ortalarında ağrıdı doktor normal rahim bağları hem önde hem arkada var arkadakiler genişlediği için dedi bir süre sonra geçti şuan 37+5im adım atamıyorum yatamıyorum oturamıyorum 2 gündür hayatım zehir oldu diyebilirim kalça ağrısından