Asim_Mehmet hayır rutin kontrollere zaten gidiyorum, cuma günü kontrolü o yüzden gitmedim dedim. Bugün tam 3 aylık oldu. Tabi gördüm ama artık görmüyorum. Ha bu arada süreçten bahsetmedim derken raporlu mamamiz var doktor ile arada mesajlasiyoruz diyet yaptığımı falan biliyor sadece mamayı ne kadar içiyor poposundan falan bahsetmedim anlamında dedim