Azizinannesi2 Nskyhn vaa yaptim ben evin ici sıcaksa sen bile yapabilirsin oyle açıklık yara kanama yoksa doktoruna sor dönüşümlü olarak bir actiginda atıyorum fito yada hametan surdun kapattın diger açtığında travzol sur geçer asagida okudum kizarik demişsin oda gecer cok kafana takma
Nskyhn Elifmstf ya bizimki hep kızarık pisikten ziyade açık yara falan yok hep kizarik makat yerinin etrafi sadece ben mi abartiyorun ki ya
Elifmstf Nskyhn makat yeri sadece kizariksa sik kaka yapmasindan da oluyo canim arada suyla yika bi de kaka bekletme hic altinda
1anne2bebek__ Nskyhn canım benim strese sokma kendini geçecek İnan zor bi dönem bende yaşadım. Ama geçecek 🤲
Gulaykrr Nskyhn uzunca bi süre bizimde pisikler devam etti portakal ve mandalina asitli olduğu için yapar ama alerjik çocuklarda pişik çok oluyor malesef oglumdan biliyorum. Bide bizde bı ara bez değişikliği yapmıştık o zmanda artış gostermisti. Aklınızda bulunsun
Azizinannesi2 Elifmstf valla tercubeye sabittir bana göre o pisik oldugu zaman primada kullandim a 101in bezinide sleepy baby turco Molfix aklina hangisi geliyorsa gecmedi yediklerime dikkat ettim altını acik koydum dönüşümlü farkli kremler sürdüm oylelikle geçti hala madalima portakal kivi ben veya kizim yedigi zaman oluyor 😂🤷🏼♀️ dogru 20ila 30dk ya bir klozete yada normal tuvalete eskilerin cis tuttugu gibi cis tutardım o kadar alışmıştı ki buyuk cisi geldiginde banyonun kapisina gidip duruyordu kediler gibi 😂😂 bi sureden sonra goturmeye alışıyorsun hala kızım büyük cisi geldiginde banyonun inune gider aglar kapiya vurur 😂😂 kisaca basimdan geçen olayi anlatayım oglum banyoda iste ben kahvalti hazırlıyorum esimde kizla ilgileniyor alti bu arada acik neyse bu banyonun kapsina vuruyor esim anlamiyor tabiki bir kav kere getiriyor kiz geri gidiyor neyse en sonunda üstüne yapmıştı bizdeniyle öğrendik buyuk cisinin geldiğini 😂😂😂😂
Elifmstf Azizinannesi2 bende oyle a101 markasi sleepy baby turco su bu bi cok marka denedim ama bezle ilgili degil yedikleriyle. ozellikle ek gida sonrasi cok artti bu durum yediklerinden oldugu cok belli biz hallediyoruz pisik durumuna cozum buldum ama cis alistirmayi istiyorum bi yerde 2.cocukla daha zor olcak yoksa bu bez isleri maddi manevi🙈
Nskyhn Elifmstf evet öyle yapıyorum internetten pişik diye baktım çok kötü çıktı bizim hep kızarıklık var o kadar korkmuştum ki. Çünkü çok katı diyet yapıyorum boşa gitmesinden korkuyorum
Azizinannesi2 Elifmstf bezden değilse işten muhtelemen yediklerimizden bende iki cocuklu olarak yaptim valla biraz diş sıkıp sabır edersen yaparsin ama o donemde evden cikmayin yoksa alışkanlık kayip oluyor
1anne2bebek__ bebekveannesiii piştiği bilirdim ama meme reddini bende dün okudum bir yerde burada da pişikle ilgili konu görünce yazmam istedim.
Elifmstf Azizinannesi2 dogumuma 44gun var cok agirlastim suan kucagima almaya bile zorlaniyorum ama dogumdan sonra iki cocukla evden cikmam pek mumkun olmuycak o surede denemek istiyorum. suan cisi ogrendi mi kiziniz tam olarak
Azizinannesi2 Elifmstf kucuk cisini degilde buyuk cisini genelde tuvalete yapiyoruz onun dışında beze yapmıyoruz yapmıyor yani
Elifmstf Azizinannesi2 buyuk olani temizlemek zaten sikinti bebek buyudukce yedikleriyle dayanilmaz oluyo🙈🥺
Asim_Mehmet Nskyhn bende diyet yapıyorum, süt ürünleri, yumurta, kuruyemiş, ciğ meyve sebze yemiyorum. Doktorum buna karşılık kan görürsen dışkısında korkma demişti. Bikmayin usanmayin krem iyi geliyorsa sürün
Nskyhn Asim_Mehmet öyle mi daha doktora gitmedim süreçten bahsetmedim hiç ama ben bir kere kan gördüm nokta kadar oda rota aşısı dan 3-4 gün sonraydi