SebnemRasit ben normal doğum diye tutturmuştum. Eşimin ve doktorumun tüm uyarılarına rağmen. Çok zorluk yaşadım. Ben yaptım sen yapma arkadaşım. Doktorun en iyisini bilir ona güven. İnan o sancıları çektikten sonra sezaryen çok koydu keşke en başta olsaymışım. Şimdiden hayırlı, sağlıklı doğumların olsun ❤️🙏