kuzucumoglum SebnemRasit ya kizlar ne yiyorsunuz banada anlatın hele benimkide cılız oğlan yapidandir diye de düşünüyorum yemeyle de alakalıdır diyorum kafamda deli sorular
Merve_Padirr Ceyo93 ben su an 22 haftaligim 355 gram dedi doktor cok az geliyo bana uzuluyorum sizce nasil🙄
Ceyo93 Merve_Padirr son haftalar çok kilo alıyo şimdiden takmayın kafanıza bende kilolu olmasından dertliyim
zu98yb kuzucumoglum canım benim de iri bebek gidiyor şuan 31 haftalık. Doktor bana yemekle alakali değil genelde genetikdir dedi. Benim ailemde yok ama eşimin ailesinde 4 buçuktan aşağı doğan bebek yokmus 🤷♀️
Ceyo93 SebnemRasit ikinci gebelik 41 haftalık 4100grdı şuanki 39+6 bugün gittim 4110gr dediler ilk kızım idealdi doğurmasıda kolaydı oda 41 haftalık 3090grdı
miracefemom7 Bizde 34 haftaligiz 2900 şu an kilosu bacak boyu ve kafa yapısı da büyük bizde boy genetik ben ve eşim de çok uzun aileler de öyle normal doğum düşünüyordum ama bu gidişle zor gibi
Lutya 37 haftada 3.390 kilo,doktorum çok kilo alma,bebek de alırsa başı oturmaz normal dogum yapamayabilirsin dedi…doğuranlar nasıl doğurmuş bilmem,kaynvalidem cılızmış,eşim 4.5 kilo doğmuş..
SebnemRasit Lutya bana hiç yeme etme demedi ya bizimkinin kafası bedeni büyük şekerden şüphelendi kan verdim iyi dedi nolacak bilmiyorum
Nilgunaksudizdar 26+1 bizimde bugün gittim doktora 850 gram baya iyi dedi doktor nasıl kilosu haftasına göre bilmiyorum valla az olsa söylerdi heralde 🤔