Normal de 24,28 arası bakarlar ama neden öyle olumsuz kuçknusuyor ki bende de var diyet yapıyorum çok şükür düşük çıkıyor her öğünün 1 saat sonrası evde kendime test yapıyorum .sadece beyaz un pilav makarna karbonhidrat ve tatlılardan uzak dur porsiyonlarını küçült, ekmeğin makarnanın esmer olanlarını tüket , meyve sadece şeker oranı düşük meyveler tüket günde 1 tane şeker oranı yüksek olanlar sadece yarımını tüket canım bak nasıl düzene girecek birde sakın stres yapma oda çok çıkarıyor şekeri bol bol yavaş yavaş egzersiz yap yemekten sonra 🤗