Kızlar merhaba, en son doktoruma 6 aralıkta gittim. Alttan muayene etti. Rahimin aşağı indiğini bebeği en az 35. Haftaya kadar tutmak istediğini yoğun bakıma girmesini istemediğini söyledi. 25 mm altına inerse riskliymiş sanırım.Benim ona çok yaklaşmış.28+3 haftalık hamileyim şuan. Bu hafta bi dinlen ona göre yeniden bakalm dedi. İlişkiyi falanda yasakladı. Vajinaya tekme attığını hissediyor musun demişti geçen hafta. O zaman sadece karnımın tam altı vajinamın üstüne tekme attığını hissediyordum. Ama dünden beri ayağa kaktığımda vajinamın tam iç kısmında anlık böyle çiş gelirse sancı olur ya öyle bi sancı ve baskı hissediyorum. Sanki aşağı sarkıyormuş gibi çok garip bi his ama anlık bikaç kez oluyo ayaktayken. Bu hafta yine kontrole gideceğim doktoruma. Böyle bişey yaşayan var mı ? Bu sancı rahimin daha mı aşağı indiğine işaret sizce. Böyle bi durum yaşayıp erken doğum yapanlar var mı bilginize ihtiyacım var 🥺