Jaleisik 2017 temmuzdan beri evliyim. Hiç korunmadık ama bebeğimiz olmadı. Tiroid hastasıyım, diyet vs uyguladım bebeğin olması için ama olmadı. Sonra Ocak ayında klomen tedavisi gördüm. Bu tedavi sırasında hem kurdeşen döktüm hem covid oldum ve bu sebeple yumurta çatlatma iğnesi olamadım karantinaya alındığım için. Süreçte o kadar bunaldım ki eşime dedim biraz dinleneyim hem de para biriktirelim nisan gibi tekrar deneriz. Nisan ayına geldik bir baktık ki Ramazan ayı. Oruçla beraber bu tedavi zor olacağı için mayısa erteledik. Ama Ramazan ayının ortasında gebelik testi yaptığımda gebe olduğumu öğrendik. Normal yolla olmuştu, hiç beklemediğimiz anda. Şu an 39+5 im. Lütfen kafanızda rahatlatın kendinizi. 1 sene hiç uzun süre değil inanın. Zamanında güzel her şey. Allah biliyor vaktini.