Kızlar az çok paylaşımlarında yorumlarından beni tanırsınız diye düşünüyorum. Ben 1bucuk yıllık evliyim ve 1 senedir çocuk istiyoruz ve deniyoruz. Eşimle ikimizde 25 yaşındayız. İkimizde bı sorun yok şuana kdr yapılan testlere bakılırsa rahim filmi çekildi ondada sorun yoktu 25 Kasım’da aşılama yapıldı ben 16.gun adet oldum yani tutmadı 😭 Çok hayal kırıklığı oldu eşim ve benim için iş arkadaslarim dışında ne eşimin ailesi nede kendi ailem biliyo bu durumu aşılama yapıldığıni falan çünkü her seferinde acele etmeyin olur falan diyolar. Uzun lafın kısası asilamam özelde olmuştu bu sefer önceden Denizli Pamukkale üniversitesinde prof olan ve şuan kendi klinigini açan bı doktor bulduk ona gtmeyi düşünüyoruz. Sizce beklemelimiyim zaten 1 sene boyunca bekledik, ve sizde özel doktorumu daha iyi ilgilenir yoksa devletin üniversite doktorumu geneli diyoki özeller para almak için yapabliyo . Sizden destek istiyorum biraz uzun oldu affedin 🙏