Merhaba, 14+6 haftalığız nasip olursa mayıs sonu haziran başı gibi doğum görünüyor. Beşik, araba-puset ve çantasını aldık. Bugün yarın yıkama ve bakım setlerine bakacağım. Ama henüz kıyafet alışverişine başlayamadım. Kıyafet olarak kısa kollu mu yoksa uzun kollu mu alsam bilemedim, alışverişe başlayanlar neler aldı acaba? Hastane çıkışları hep genelde uzun sadece zıbınları kısa oluyor. Bahar-yaz bebeği nasıl giydirilir ki 🤭 (ilk gebeliğim)