elvinimmm Napıyosunuz kac haftalık oldunuz nasıl gidiyor alışverişe başladınız mi gun icinde nasil zaman geciriyosunuz sohbet edelim hamişler
pinar_033 elvinimmm ne iyi ne kötü benim durumum 😊arada bulantilarim devam ediyor biraz yürüdümü nefes nefese kalabiliyorum.cinsiyetimizi daha öğrenemedik çarşamba bakalim.ikizlerim var 12 yaşında okul dersler ev işi vakit geçip gidiyor 18+2 olduk
misirveannesi elvinimmm 16+5 im karnım baya cıktı. Mide bulantım tam geçti sayılmaz ama enerjim vs iyi. 2. Hamileliğim ilkinde de hazırlıkları 27. Haftadan sonra yapmıstım daha erken :)
nur34_ elvinimmm kuzum benimki nisan sonu görünüyor dogumum ortasida olabilir cinsiyeti bekledik bir kac birsey aldik detaylidan sonra herseyini alicm artik
buseyldz00 elvinimmm 17+4 başımın ağrısı dışında bi sorun yok şükür , ben alışverişe tek tük başladım sonradan çok yüklenmemek için indirimde gözüme çarpanları alıyorum
elvinimmm buseyldz00 bende bu ay başladım doguma kdar her aya alacaklarimi pay ettim hersey pahalı bi kerette alamam
elaymoms buseyldz00 benimde 17+4 bende aynı sekilde baş ağrısı çekiyorum ama benim yarım baş ağrısı sadece sağ tarafım ağrıyor sizde de öyle mi ?
Zekiye_27 elvinimmm 18 haftalığız hicbisey almadım henüz 😂 cinsiyetimiz net değil o yüzden detaylıyı bekliyoruz
Eliff35k Bizde 16+3 haftalığız 😍 Nisan sonu mayıs başı doğum gözüküyor, odamız çoğu şeyimiz hazır her şey çok pahalı olduğu için alabildiğimiz her şeyi 2023 bırakmadan almak istedik
ilkimbebee elvinimmm 17+5 haftalığız bazen aşırı derecede baş ağrım tutuyor onun dışında iyiyiz çok şükür. Beşiği bebek arabası küvet bi kaç tane kıyafet aldım gözüme takılanı alıyorum malum hergün fiyatlar uçuşta
AyFa1608 elvinimmm 19+5 iz. Cinsiyetimiz de kız. Yemeklerden sonraki bulantı malesef daha geçmedi. Onun dışında iyiyz şükür bu ay sonu detaylımız var inşallah herşey yolundadır. Hazırlık olarak da henüz bişeyimiz yok yaşam sınırını geçtikten sonra alıcam hepsini inşallah 🥲
AyFa1608 elvinimmm inşallah canım. Ben bu ayın 29 da devlete ocağın 7 si gibi falan da özele gidicem🥲 inşallah iyidir bebişler🥲
elvinimmm AyFa1608 inşallah vall artik renkliye gecince daha da sabırsız oldum biran önce gormek istiyorum
AycanFb elvinimmm Aynen öyle canım bende o yüzden indirimdeyken alayım dedim :) Beşik falan alıcam oğlumunkini bir kaç kişiye daha vermiştim kullanmaları için o yüzden onu kullanmak istemiyorum. Bebek arabası oğlumun tertemiz şekilde duruyor zaten unisex renk almıştım 1 yaşına kadar kullandık diyebilirim :) Kıyafet olarakta bi 12li isimli hastane çıkışı yaptıracam sonrası okey gibi tabi kendimi tutabilirsem🤭