Betulsarda ay ölemiymiş ben yaptımda yedimde defalarca ama sanmıyorum çocukta leke sadece gizli saklı izinsiz birşey yiyip biryerimize dokununca oluyormuş diye biliyorum hatta Ananem bana öle tembih etti ama olurda iz bişi olursa kimde ne yediğini hatırla sonra git çocuğun kırkı çıkmadan helallik al geçiyor Dedi yani ciğer filan sanmıyorum Yani yoksa her üç kişiden birinde olur sanırım