Nhlhmz11 Sinem011 tabiki, babymall den aldım ben , prego anne yani beşik, bebek arabası da kaft ın kabin boy , eğer varsa yakınlarında gidip sorabilirsin.
2baybannesi minikmucizemm38 25+3 olmaya son dakikalar 🙈 şuan pek bir hazirligimiz yok ikinci gebeliğim ablasından çoğu şeyimiz var yavaş yavaş kıyafetlerini alıyorum cinsiyet farklılığı olduğu için 😍
Anneolmak93 22+3 deyim çok hareketli kızım karnımın içi agrıyor özellikle gece yataktaken başlıyor nereye dönsem durmuyor mahfetti prenses beni
Minigim--2 Anneolmak93 hahah demek ki kizlar böyle bende gece yattigim anda savaş basliyor içerde hanfendi uyuyana kadar tekme Sow yapıyor resmen 😄😄
Derya-38 Anneolmak93 benim oğlanda öyle geceleri çok haraketli uyuyamıyorum artık zaten karnım büyüdükçe hiçbir pozisyon rahat olmuyor
Derya-38 minikmucizemm38 27+1 hiçbir hazırlık yapmadım henüz iki hafta kala hastane çantasını hazırlarım Allah’ın izniyle onun dışında güzel gidiyor allaha şükürler olsun 30.haftadan da sonra artık az kaldığını ikna olacağım 😂
Omrum1234 Babybabyyyy bizde aynıyız sizinle rabbim sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin bizimde herseyimiz hazır bir tek bebek arabamızı alicaz 26+4
Irem34_52 minikmucizemm38 ben 12de 27 haftalık olcam inşallah 6mart doğum dediler ama bakalım sırt ağrılarım başladı siskinlik var artık zorlanmaya başladım kıpır kıpırız dısardan belli baya 🥰