nazlicsgn 26+6 yız biz de ve hiçbir hazırlıgımız yok 😅 yorumları okuyunca hazırlık konusunda biraz gec kaldıgımızı anladım 🤣🙈
nilssmom nazlicsgn bence geç degıl bende 25 haftalığım yavaş yavaş alıyorum artık herşey bı telefon uzagımızda kendınıze stres etmeyın
Kubrakck2222 Onurs_mommy sağlıkla gelsin inşallah💖 çoook uzun varmış gibi geliyor bana aslında pek bir şey de kalmadı ama insan sabırsızlanıyor😅Kız olacak inşallah bir sürpriz yapmazsa 😅❤️ Sizin bebiş kız mı erkek mi🥰
Onurs_mommy Kubrakck2222 Benim de oluşum olacak Allahın izniyle🤲🏻 Rabbim sizin de bebeginizi sag salim kucagizina almagi nasib etsin canim🤲🏻💙
Kubrakck2222 dilekgokdemirr iç gösteren incecik şeye 400 tl istiyorlar evden sweet ve pijama götüreceğim en sonunda😬😂😂 Allah yardımcımız olsun🤧
Nhlhmz11 sena_s kızım olacak inşallah 🥰 sizin ? Hazırlıklar başladı cinsiyeti öğrendikten sonra başladım ufak ufak :)
sena_s Nhlhmz11 yaa bizimde erkek 🥰 ben yeni yeni alıyorum herşeyi yılbaşından önce tamamlayamaya çalışıyorum 🥰🥰
Nhlhmz11 sena_s en mantıklısı herşey zamlanacak , çok şükür bizim bir eksiğimiz kalmadı öyle , indirimleri çok takip ettim ben 🤗
Onurs_mommy cahillesohbetikestim Belli InsAllah babasiyla Onur dusunuyoruz Allah nasip ederse🤲🏻 Sizinkinin belli mi?🥰
Babybabyyyy 26+4 olduk herşeyini tamamladım 🙏🥰 ben iki gündür hareketlerinin değiştigini farkediyorum önceden vurup kaçıyordu şimdi böyle titreşim gibi tarif edemiyorum sallanıyor gibiyim 🙈
Omrum1234 Babybabyyyy bizde aynıyız sizinle rabbim sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin bizimde herseyimiz hazır bir tek bebek arabamızı alicaz 26+4
Nhlhmz11 Sinem011 tabiki, babymall den aldım ben , prego anne yani beşik, bebek arabası da kaft ın kabin boy , eğer varsa yakınlarında gidip sorabilirsin.
cahillesohbetikestim Onurs_mommy Metehan olacak gibi son anda fikir değiştirmezsek 🥰 İsmiyle büyüsün inşallah çok güzel bir isim