Bebeto6161 mine3444 14+1 sadece kasım indiriminden benek arabası ve park yatak aldım başka hersey duruyor cinsiyet daha belli değil çok heyecanlıyım merakla bekliyoruz 😇
1anne2bebek__ Makarnaasigi erkekmiş😄 kızımı da 13. Haftasında öğrenmiştim doktorum aynı. Ama kimi de erkek dedi ama kızmış diyor bakalım ne çıkarsa bahtımıza🤣
Melissadamla mine3444 benim oğlum 8 haziranda doğmuştu 10 gün kadar uzun giymişti yağmurluydu şansımıza hava 10 gün sonra sıcaklar başlayınca tek atlet giyiyordu başka birşey giydirmiyordum çok rahattı
Annecim58 mine3444 bizde 15+2 bir Oğlum var Dr erkek demişti haftaya gidince netleşir cinsiyet de erkek olursa abisinin çoğu kıyafeti duruyor onları kullanacağım tabiki takviye yeni şeyler de almaya başladım ywtwrki sağlıklı olsun
Buseceyb mine3444 Kaç günde sonuçlandı acaba, Sağlıkla gelsin :) biz de bugün 9. Gün nifty testinin bekliyoruz, 14. Haftamdayım
mine3444 Buseceyb üç günde sonuclandi. Mail geldi. Sonra doktoru aradim cinsiyeti o söyledi. Mailinize bakın 🥰
Buseceyb mine3444 Ne kadar kısa sürede açıklanmış, bizim bugün 8. Gün ve hala haber yok bekliyoruz neden bu kadar uzun sürüyor bilmiyorum
Mhtpflz mine3444 bende 15 haftalığım bugün bende yaz için 0 3 ve 6 3 aylık zıbın alcam çünkü yazın bizim ev çok sıcak durulmuyor onun dışında ince altı üstlü takım alıcam daha bende almadım🤗
2prensesannesiiii mine3444 bende bişey almadım canım henüz 16+2 yim 6. Ayda ufak ufak başlayıp son aylarda beşik bebek arabasını büyük eşyalarını almayı düşünüyorum 🙏🏻