13+4 bizimde cinsiyet net değil. Çok incede giyilmez cok kalında giyilmez heralde ☺️ Bende bikaç zıbın almıştım sadece oğlumu kardeşi olacagını söylemek için.ayrıca cinsiyet belli olsada cok erken deilmi?ilk oğlumda 7-8 aylıklen almaya başlamıştım eşyalarını kıyafetlerini