Nefesimm değil mi bence de ama ilk biz sorduğumuzda bize hastanenin anlaşmalı organizasyon şirketine yaptırabilirsiniz sadece dediler hani zorunlu tutuyorlar gibi sonra orda daha önce doğum yapanlara sordum öyle birşey yok onlar zorunlu tutmaya çalışıyorlar istediğine yaptırabilirsin kimse bişey diyemez dediler..