Aysecikkk
Ilk olarak 33+ 5 haftaligim basindan beri bu hastaneye gidiyorum doktorum bahar ergen 21.hafta cok erken konusmak icin 32 haftalikken gittigimizde döndüğünü bir aksilik olmazsa normal olabilicegini söyledi cünkü hersey olabilir gebelikte bebiisin keyfine ve sagligimiza sartlara bağlıyız. Ben hastaneden de memnunum doktorumdan cok cok memnunum. Ilk bastan beri takipte olduğumuz icin 2.350tl den dogumum olcak ben sizin haftalarinizdayien gidip fiyat bölümüyle konusmustum zamdan sonra tekrar gitmistim bize gecerli mi diye doğum eski fiyattan yapilcak dendi .