Bizim nasipse Ocak sonu Şubat başı doğum bekleniyor 33+2 olduk hazırlıklar bitti çok şükür yıkaması utulemesini bu hafta bitirmek istiyorum inşallah sonra doğumu beklicez ikinci gebelik olduğu için abisinden minik beye bı dünya kıyafet kaldı hepsi tertemiz beşik desen öyle bebek arabası ana kucağı oyuncakları herşeyi var çok şükür pek masraf yapmadık şükürler olsun ki sizler ne durumdasınız