menessare 6+6 dayım suan :) Cumartesi 7+4 teyken kalp atışı icin gidicem bakalım inşallah duyarım 😍 bu arada zaman evet yavaş geciyo 👯♀️
Nur_35 7+2 deyiz bizde inşallah bebegin kalp atışını duymaya gidecegiz yarin..12 haftalik olsaydi cok rahatlayacaktim bende
AysunZeynullazadeh__ aysenur-y1 Gayet normal,bende öyleyim hiç bulantı,kusmam yok.Çok rahat geçiyo hamileliyim,ilerliyen haftalarda nolacak bilemem tabi😄
AysunZeynullazadeh__ rachelgreenn Daha çok yeniyiz,zaman geçmek bilmiyo.Sağ salim hepimiz kavuşalım bebişlerimize Allahın iznile☺️
aysenur-y1 AysunZeynullazadeh__ aaaa çok güzel😘 sağlıkla alalım inşallah kucağımıza😘 doktora gittiniz mi? Belirtileriniz neler şu an
Ozlem-O İyi akşamlar hanımlar,bizde 6+3 deyiz,cumartesi kalp atışlarını duymaya gideceğiz tabi nasipse,düşük tehlikemiz var,progestan başlandı,dua edin🥺