rachelgreenn 6.haftadan selamlar kızlar. Nasıl geçiyor zamanınız sanki bana hiç geçmiyor gibi çok sabırsızlanıyorum 🙈🙈
Yarenn14 rachelgreenn Bende 6+4 teyim çok heyecanlıyım perşembe günü randevum var inşallah bebeğimi görürüm kalp atışını duyarım 🥰
melikeyldz_05 rachelgreenn Aynen bende zaman geçmiyor gibi kalp atışını dinlemeye gideceğim Cumartesi İnşallah 🤲 kalp atışını duydunuz mu
denizarenmom rachelgreenn hicc zaman gecmiyor deme keyfini cikar hamileligin bir bakiyosun sona yaklasmissin🥲 zaman cok hizli
AysunZeynullazadeh__ rachelgreenn Daha çok yeniyiz,zaman geçmek bilmiyo.Sağ salim hepimiz kavuşalım bebişlerimize Allahın iznile☺️
rachelgreenn Yarenn14 hayırlısıyla inşallah duyarsınız bebişi bizim de haftaya var geçen hafta keseyi gördük haftaya bebeği ve kalp atışını görmeye gideceğiz🥰
Damlasuu 9.haftadayız bizde canım bulantılar devam ediyor hala 10.haftayı görseydik sonrası sanki daha hızlı geçececek gibi geliyor😂 sizin bulantılarınız ne durumda acaba?
rachelgreenn Damlasuu bulantılar bende de var yemek yedikten sonra çok zorluyor bugün iyiyim ama çok şükür🙈
Yarenn14 Damlasuu Yemek yedikten sonra çok oluyor birde herşey kokuyor sanki öyle bulantı yaşıyorum 🙈
Damlasuu Yarenn14 hiç sorma bende de aşırı koku hassasiyeti var o daha çok midemin bulanmasına sebep oluyor😞
yesimsss 6+2 deyiz , iki gün önce aşırı bulantı varken şimdi biraz hafifledi bi gün bi günü tutmuyor bende kızlar sizde de öyle mi
Yarenn14 yesimsss Aynen öyle canım benim de aynı dün iyiydim bugün halsiz bulantım var değişiyor yani
rachelgreenn melikeyldz_05 daha duyamadık haftaya gideceğiz inşallah duyarız ben daha bebeği de göremedim sadece kese vardı 5.haftada gitmiştik
melikeyldz_05 rachelgreenn bende 5+1 iken Keseyi gördüm bebeği ve kalp atışı için cumartesi gideceğim 7+2 iken Hayırlısı Olsun İnşallah 🤲
rachelgreenn aysenur-y1 normal tabiki herkeste bulantı olacak diye bir şey yok bir arkadaşımda hiç bir gebelik belirtisi olmadı umarım sizin de öyle rahat geçer
AysunZeynullazadeh__ aysenur-y1 Gayet normal,bende öyleyim hiç bulantı,kusmam yok.Çok rahat geçiyo hamileliyim,ilerliyen haftalarda nolacak bilemem tabi😄