mavininhertonuu Edafmo Çok haklısın illaki birşey bulacaklar kimseye beğendiremeyiz öyle de bir derdim yok allahtan da, dalga geçen bile oluyor bulduğun isimle bide bunu yapan yetişkin insanlar gerçekten garip, sağlıkla doğsun adıyla büyüsün inşallah 🥰
cansbade mavininhertonuu bende bade koyacagım 6 aylık olduk sizin bebiş doğmustur koydunuzmu ismi nasıl karekteri sakin bir bebek mi 🫠