mavininhertonuu Bade ismindeki tanıdıklarınız çocuklarınız karakterleri nasıl? Bade koymayın şarap demek diyolsr ama ilahi aşk falan da yazıyordu internette bide aşklı bi anlamı vardı bilmiyorum tek kafamıza yatan da bu isim
Edafmo mavininhertonuu ben bade yi çok istedim ama isim anlamı kötü diye koymaya içim elvermedi :') Kuzenimin kızının adı Bade, çok kibar uyumlu sakin bir kız çocuğu maşallahı var💕
Papatya24 mavininhertonuu Benim de düşündüğüm isimler arasında genelde sakin oluyorlar diye biliyorum. Ayrıca bildiğim kadarıyla aşk ve şarap anlamı dünyevi anlamda değil anlamına takılmıyorum ben o yüzden
Lokumum9593 mavininhertonuu bizim ailede Bade var.. annesi Balbadem diye seviyor cok kıskanıyorum 😅 cok kibar naif zeki bir kiz resim yetenegi var eli yatkin. O koymasaydi kizimin adi kesinlikle Bade olurdu. ❤
duyguogretmen61 mavininhertonuu  Ta lisede Edebiyat derslerimden beri benim hayalimdi. Allah nasip etti bir kızım olacak inşallah ben de Bâde koyacağım adını. Gerçek anlamı bu. Bence çok güzel bir isim. Sağlıkla gelsin bal evlatlar.🤲🏻🐣💓
Mre Benim yeğenimin ismi Bade. Çok yetenekli,çok kibar nazik, dans etmeyi çok seven bir kız. Ve ismi tam ona göre cuk oturmuş. Bence çok güzel bir isim :)
mavininhertonuu Edafmo Herkes sakin uyumlu olduklarını söylüyor 1 tane bile olumsuz birşey duymadım bahtı güzel olsun bizimde içimize birtek bu sindi 🤦🏻♀️
Edafmo mavininhertonuu ben isim karakterlerine çookk inanıyorum, tahminen sizin kızınızda iyi huylu sakin olur gibime geliyor inşallah 🥰
mavininhertonuu Edafmo Oyyy çok tatlısınız Allah razı olsun😻 isim konusunda çok zorlandık belki bugün yarın doğacak ama hala yok herkes muhalefet en son eşime dedimki bana birşey söyleme doğsun git ne istiyosan kimliğine yazdır gel ben beğenirim 😂 en olası Bade var işte
Edafmo mavininhertonuu kesinlikle başkalarına aldanmayın kulak asmayın, benim kızımın da acı Ecmel olacak çocuğa takılmadık lakap bırakmadılar ama ben ve eşimin en çok içine sinen isim bu oldu. Ömür boyu o isimle seslenecek olan bizlerşz el alem diill🥰🥰
mavininhertonuu duyguogretmen61 Sağlıkla gelsin inşallah, bende öyle okumuştum anlamı da çok güzel bence 🥰
Songulll46____28 mavininhertonuu yeğenimin adı bade yazılanlar gibi çok uyumlu naif nazik bir kız gerçekten zeki ve çalışkan yazılanları okuyunca yeğenim in özelliklerini gördüm ismin etkisi var galiba gerçekten
mavininhertonuu Edafmo Çok haklısın illaki birşey bulacaklar kimseye beğendiremeyiz öyle de bir derdim yok allahtan da, dalga geçen bile oluyor bulduğun isimle bide bunu yapan yetişkin insanlar gerçekten garip, sağlıkla doğsun adıyla büyüsün inşallah 🥰