Kızlar dün gece 5ten beri geçmeyen adet ağrısı ve 5 dk 7 dk arayla süren kasılmalarım geçmeyince soluğu hastanede aldım. Nstye bağladılar sancılarım çıktı doktor bir saat daha dursun geçmezse tekrar bağlayın nstye dedi . İkinci kez girdim nstye yine sancılarım çıktı . Biraz dinlendikten sonra sancılarım da hafifledi saat 10 gibi Doktorum geldi ve ilk çatı muayenemi yaptı 1cm açıklığım varmış ve rahim incelmiş 2 3 güne doğum başlayabilir eve git sancıların sıklaşırsa ya da suyun gelirse gel dedi 🥹 çok heyecanlıyım kızıma kavuşmaya az kaldı galiba ben de doğuruyorum 🥹