mavininhertonuu Nuray08 Aynen tansiyon çıkarsa hemen iletişime geç, bana hiç gün vermedi sancını beklicez dedi sancıysa dair ışık bile yok bekliyorum bende, belki nişan gelmeden suyun gelir seninde herkesin farklı oluyomuş
Nuray08 mavininhertonuu doktora yazdim tansiyonum dusmuyor bulantimda arttı iyice doktor Ameliyattaymis bakalim ne dicek . ilk gebeligimde Nisan geldi akşamına suyum geldi sabaha karşı dogum oldu bu hamileligimde bi değişik gecti cozemiyorum
mavininhertonuu Nuray08 Hayırlısı olsun hakkında inşallah sağlıkla hayırla kavuşursunuz sıkıntı çıkmadan
Umay255 mavininhertonuu nişan gelince dogurmuyomusun bende nişan glse doğurcam diyom 🙄🙄 38+2 oldum vay halimize yaa
mavininhertonuu Umay255 😂😂😂 doğuranların yüzdesi daha çok öyle söyliyim bozma moralini 😂 suyun gelince hemen doğuruyosun ama onda sıkıntı yok doğurmasan da doğurtuyolar ama nişanı takan yok 😂
mavininhertonuu Nuray08 oyy cidden mi acile mi gittin bişey mi oldu. Rabbim sağlıkla hayırla kavuştursun inşallah dualarım seninle bir çırpıda kavuş evladına inşallah
Nuray08 mavininhertonuu tansiyonum yüksekti geldim doktorum buradaydı muayne etti 4 cm olmuş tiske atmayalım sancida cikti nst de yatis yapıldı hyirlisi bklm Amin xnm insallah
Civcivannesi-38 mavininhertonuu bende öyle gaza gelip yapmadığım kalmamıştı canım ya Merdiven çıktım ,sıcak duş , afedersin eş ile ilişkiyi de duymuşsundur belki) 🫢 o günün gecesine suyum geldi
mavininhertonuu Civcivannesi-38 bunların hepsini yaptıktan sonra mı yoksa ilişkiden sonra mı oldu bu kısım önemli gideyim adamı ikna edeyim😂
Civcivannesi-38 mavininhertonuu hepsi ve en son ilişki canım :) ama bebek yapar gibi :) açık konuşamadım kusura bakma 🤭meni rahim ağzını yumuşatırmışya ondan bahsediyorym🫢
mavininhertonuu Umay255 Bende kestim ümidi egzersiz de yapamıyorum artık, yürüyüş de yok hep yatış bakalım 😂