mavininhertonuu Nişan gelince sandım ki ertesi gün doğururum ne sancı ne ağrı ne kasılma hiiiçç birşey yok egzersiz vs yapmaktan kalçamı ağrıtmışım hareket edemiyorum ve yürüyemiyorum 😅 çok heveslenmiştim nişandan sonra doğum olur diye beklicez mecbur 🤷🏻♀️😅
1erkekkannesiiii mavininhertonuu Ayy nişan gelirse hemen gel dedi bana da doktorum 😂hiçbir şey anlamadım sancım çıkıyor ama doğacak mı hiç bilmiyorum
Civcivannesi-38 mavininhertonuu nişandan tam 1 hafta sonra gelmek istedi benim miniğim😇 suyum gelmişti
Nuray08 mavininhertonuu ah cnm 3 cm açıklıkla 1 haftadır geziyirm acilma olmuşumdur cuma gününden beri bilmiyorm kasılmalar oluyor ama henüz düzenli agri şu gelişi vs yok tek belirti bugun aşırı mide bulantim var istifra etmemek için tutuyorm kendimi Rabbım hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla sıhhatli inşallah
Umay255 mavininhertonuu nişan gelince dogurmuyomusun bende nişan glse doğurcam diyom 🙄🙄 38+2 oldum vay halimize yaa
mavininhertonuu 1erkekkannesiiii Yaaa bana hiç öyle bişey demedi gerçi gitsem nolcak 1 parmak açıklık canıma okurlar maazallah bana sancı lazım sancı ama o da yok😂 senin sancı çıkıyor diye gel demiştir bence
mavininhertonuu 1erkekkannesiiii Aslında yürüyüş yapmam lazım da dün bacağımı perte çıkardığım için evde de zor yürüyorum dışarı zor 😅
1erkekkannesiiii mavininhertonuu evet canım bebek baskıya başlamış sancım çıkıyor ama ben hissetmiyorum o yüzden dedi sanırım nişanla nasıl doğum başlayacaksa artık 😥
1erkekkannesiiii mavininhertonuu ben de yatıyorum bi tuvalete kalkıyorum. Herkes doğurmaya çalışıyor ben doğurmamaya 😂
mavininhertonuu Civcivannesi-38 Bende aslında kendimi uzun bi zamana hazırlamıştım ama ertesi gün doğuranları gördükçe gaza geldim 🤭
mavininhertonuu Nuray08 canım benim ya senide düşünüyorum naptı doğurdu mu acaba diye, bende öyle ne oluyo ne bitiyo açılma ilerliyor mu bilmiyorum lekelenmem de devam ediyo öyle olunca doktoruma yazdım lekelenme devam etmesi normal mi diye
Civcivannesi-38 mavininhertonuu bende öyle gaza gelip yapmadığım kalmamıştı canım ya Merdiven çıktım ,sıcak duş , afedersin eş ile ilişkiyi de duymuşsundur belki) 🫢 o günün gecesine suyum geldi
Nuray08 mavininhertonuu ay cnm lekelenme benimde devam ediyor akıntıya beraber Nisan gibi ama başka hiç bisey yok normal dedi benim doktor da ilk cati muayenesinde 6 gun devam etmişti şimdide 4 gun oldu dvm ediyor
Nuray08 mavininhertonuu bi dahaki kontrol cuma günü 2 dir cati muaynesi oluyorum eğer ki cuma gününe kadar dogurmazsam ki hiç bi belirti yok ne olucak hic bi fikrim yok
mavininhertonuu Nuray08 Benimde kontrol cumartesi bakalım ne diyecek bekliyorum bende merakla, 40 haftayı geçirmek istemiyorum demiştim geçmez demişti ama gelmeyecek gibi
mavininhertonuu Nuray08 Benimkide daha dönüş sağlamdı ilk çatı muayenem daha, senin nişan gelmiş miydi
Nuray08 mavininhertonuu banqdagecen hafta bu cumayı görür ama haftaya cumayı görmez demisti bakalim kontörlü gorucekmiyz mide bulantim var istifra ettim az önce tansiyonum yükselmiş endişelendiriyor 10 dk snra gene ölçülemez yüksekse doktoru aricam
Nuray08 mavininhertonuu ben ilk cati muaynesinden sonra 1 gun sonra gelen akıntıya Nisan sanmıştım doktora gidince dedim Nisan gelmismi diye duruyor dedi o cati muaynesinden sonra gelen akinti dedi Nisan soyle soyle olur dedi bende tmm dedim sanirim gelmedi
mavininhertonuu Nuray08 Aynen tansiyon çıkarsa hemen iletişime geç, bana hiç gün vermedi sancını beklicez dedi sancıysa dair ışık bile yok bekliyorum bende, belki nişan gelmeden suyun gelir seninde herkesin farklı oluyomuş