Ben daha başlardayım 11+5 ama mide yanmasından gece uyuyamadım yarı oturur şekilde yattım en son öyle uyumuşum. Çünkü yemek borusu mide sırt üst bedenim alev alevdi😂 kafayı yüksekte tutmakta rahatlatıyor biraz. Benimde hamilelik öncesinden var reflü gastrit. Şimdiden önlem alayım doktora söyleyip