Binnur-cam pamukseker15 evet normalde beni sodada rahatlatiyor ama gunduzleri içiyorum genelde magnezyumdan dolayı oyuzden içemedim
belinay41 pamukseker15 ben sade sodadan nefret ederim ama bende başladım Bi kaç yudum içince iyi geliyo rahatlatıyo mideyi
Binnur-cam belinay41 hic aklima gelmezdi turk kahvesi ama gece yaniyo daha cok zaten zor uyuyorum sabaha nobet tutarim onu icince
belinay41 Binnur-cam 😂😂 bende sabaha nöbet tutuyorum her akşam 9-10 dedin mi uykuya dalan ben Türk kahvesi Bi kaç kere içtim gece 3 -4 de yatar oldum 😂😂
Binnur-cam Sunney laktozsuz cok mantikli ama oda tatli gibi geliyo midem bulaniyo . Ay biz insan ogluna yaranilmaz vallahi hic bisiden memnun kalmıyoruz. Badem sütü icsek iyice havaya ucariz valla acılığindan 🤣Bademi bilmiyorumda beyaz leblebi iyi geliyo ilk aylarda cok yedim rahatlatiyo ama bu seferde dişimi kirarim korkusuna yiyemiyorum
Petito35 Binnur-cam mide yanmasına en iyi gelen şey ÇİĞ SUSAM arkadaşlar herkese söylüyorum beni doğuma kadar kurtardı gerçekten tavsiye ediyorum deneyin
Petito35 Binnur-cam aynen çiğ susam gece yatmadan bi tatlı kaşığı yiyordum sabaha kadar hiç sıkıntı çekmedim. Gün içinde de olursa aynı şekilde çok şükür. Bi ablam tavsiye etmişti bende reflü falan vardı çok dertliydim bu konuda Allah bin kere razı olsun hayatımı kurtardı gerçekten
Binnur-cam Petito35 bendede gastrit var gebelikten oncede mide yanmam cok olurdu denicem valla cok tesekkur ederim insallah işe yarar bendede
Nhlhmz11 Binnur-cam rennie tablet kullanıyorum , benimde başladı 20 de falan hala devam ediyor artık da devam edecek gibi :) 25 haftaligiz bizde , yediklerine biraz dikkat et mideni yakacak şeylerden kacin en azından akşamları .
Binnur-cam Nhlhmz11 genelde cok dikkat ederm zaten bilirim basima geleceği ama bazende canimin istemesenin kurbani oluyorum basima geleceği bile bile yiyorum 🤫
Binnur-cam belinay41 bende gece uykusunu cok severim 12 dedimmi yatağa girerim uyuyamayinca sinir oluyorum kendime 😂
Buse-krs Binnur-cam 34+6 dan selamlar uyku sıfıra indi mide yanmasından uyku tutmuyor 😂 ne süt ne peynir hiç biri kesmedi Gaviscon da 1 saatten fazla etkisini göremedim şu anda yeşil naneli sakızla geçebildim biraz önüne bazen ağzımda sakızla uyuyakaldığım oluyor 😂
Binnur-cam Buse-krs yaa kiyamamm hafta ilerledikçe gercekten uyumakta mide yanmasinda daha zor olur Allah yardımcin olsunn
Birprensannesi96 Ayni durumdayiz kizlar ya oluyorum resmen yanmadan..bel kemiklerime kadar yaniyorum..2gundur uyku haram bana..yapmadigim sey yok gecmiyor ama..Allah hepimizin yardimcisi olsun son aylar coook zor..
_almirasmom Binnur-cam gavıscon rennie ıle yasıyorum ama onlarda fayda etmıyor 27 hafta olcaz az kaldı