Aleynaerayy22 Biz yarın oğluşumu görmeye gidiyoruz anneler sizde gidiyor musunuz çokk heyecanlıyım şimdiden en son 2300 dü 34+4 ken kilosu 35+4 olduk acaba kaç gr almıştır
Sevimefealp Aleynaerayy22 bizimde görüşmgünü en son 1 ay önce 22 de gördüm 26 dayız bakalım ne kadar büyümüş
Aselsmoms Aleynaerayy22 her muayene günü böyle heyecanim oluyor sabaha kadar uyuyamıyorum 🤣 kızımda da böyleydim ahh zaman 🥲 bizde bugün görmeye gitcez oğlumuzu 32+0 olduk en son 28de gitmiştik çok özledimm bakalım kaç Gr oldu 😍
Tinasu Aleynaerayy22 haber et canım bende çarşamba gidicem 33 te 2400 dü gittiğimde 35+1 olucam bende çok merak içindeyim 😍
arirangg Aleynaerayy22 Ben de bugün gideceğim. İnşallah güzel haberler alırız. İlk bebeğimin kalbi durmuştu, çok korkuyorum aynı şeyi duyacağım diye, atlatamıyorum. İnşallah güzel haberler alırız hep🙏🙏🙏
Tugcender Bizim de görüş günümüz inşallah son kontrol olur artık 40+1 oluyoruz kavuşalım bence biz ♥️ En son 3300 civarı demişti doktorumuz azıcık minnoş bi oğluşum olucak
Firdvsss Tugcender bizimde yarın 39+1 bakalım ne diyecekler artık günler değil saatler dahi geçmiyor gibi gelio
Aleynaerayy22 Tugcender yaa minik prens 🥹 inşallah bir an önce sağlıkla kavuşursunuz bebişinize artık zamanı gelmiş 😇
Kubraa033 Yarın bizde gidiyorz 2 hafta önce gitmiştm konrtole 28 haftalığz en son 902 gramdı bakalım ne kdr olms
momlife_7 Aleynaerayy22 Aleynaerayy22 evet canım önemli 17 haftamda çağırdılar normalde 20 haftalıkken vuruluyormuş anlamadım ama 🤭 bide bebeğin kalp atışını da dinleyeceklermiş ☺️
Aleynaerayy22 Sevimefealp bende o haftalardayken zaman geçmek bilmiyordu resmenn suanda haftada 1 kontrolümüz oluyor benim için çok iyi tabi oğlumu görüyorum 😂
Merve2111 Aleynaerayy22 hem bebiş hemde karın sertleşmesi canım sağa sola yatmaktan bacaklarım pert oldu ağrıyor artık 😅
Aleynaerayy22 Cubukmakarna Ay benimkide göstermiyor doktor artık çocuğum göstersene kendini diyor dürtüyor nazlılar çok.😂😂