Busarsl ayy ben hamileliğimin başlangıcından beri kuaföre agdaya gidiyordum ama son günlerimi yaşıyorum her an doğum olabilir açılmam olduğu için zaten zamanında olsa da 19 günüm var ağda yapamıyorum da yaptiramiyorum da aşırı hassaslaştı rahim bölgemde olduğu için bebek. Jiletle almayı düşünüyorum bir defalık ama hiç de istemiyorum hem kısa sürede hemde fazla çıkarttığı için lakin yapacak da başka seçenek yok ne yapacağımı bende bilmiyorum 🤷🏻♀️🙄🤔